Udstødning til grido 30 km.

Hej

Har anskaffet mig en vga grido 2012.
Nogen der ved hvilken udstødning jeg skal købe til den (lovlig). som er billigere end T-hansens 1400 kr. model???

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Reglerne i Danmark er desværre ekstremt firkantet, faktisk så firkantede så at den eneste udstødning du lovligt må køre med på en lille knallert er den type som den er født med, aka. den originale. På 45 scootere findes også et udvalg af uoriginale udstødninger, som er godkendte.

Det er dog meget usandsynligt at politiet gør noget ved en scooter som kører det som den må, og udstødningen ikke skriger til himlen af tun. Altså skulle jeg mene at du kan slippe afsted med eks. vis. en SIlent Pro eller Gianelli med begrænsningen intakt. Ydelsen vil være lige godt den samme med begrænsningen i.

Mener at de motorer er Minarelli kopier, altså ens med Yamaha modeller - jeg er dog ikke sikker, så undersøg det inden du køber.

Samme her, på min knægts lovlige Piaggio satte jeg et "lovligt" Polini 45er udstødning på. Det har kørt et år nu og han er flere gange tjekket ved skolen og andre steder uden der var nogen der hostede eller rynkede øjenbryn.
Det originale Piaggio koster ca 2800  

Men helt rigtigt er reglerne som Torben Jørgensen skriver herover, også at en VGA Grido har en Yamaha kopi motor, den er god nok

 Mvh Henrik

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis