Hejsa LDS
jeg er ved at få renoveret vores badeværelse.
og her under har jeg undret mig over en ting, som nogen af jer måske kan svare/uddybe
Stueplan: Der ligger beton gulv, herpå er der lagt Devi gulvarme (måtter), og så er der "støbt" toplag med Alfix PlanMix20, det hele ser fint ud, pænt jævn lige til en gang fliser, men efter håndværkeren var taget hjem og gulvet var gangbar snusede jeg lidt rundt, nysgerrig efter at se hvordan det hele så ud,
Jeg bemærker at spartelmassen er ført helt ud til væg. Jeg kan så huske fra en kammerats projekt at der var sat en slags kantbånd rundt, lidt skumgummi lig. Jeg har søgt nettet tynd og kan ikke finde ud af hvad er rigtigt og hvad betydning det har. På Alfix hjemmeside finder jeg faktisk noget tekst om at gulvspartelmasse ikke må vedhæfte til væg, men ikke hvorfor. På et par konkurende produkter finder jeg ikke denne "anbefalding"
Er der nogen på på LDS som lige kan opklare om håndværkeren har lavet noget L... eller jeg bare kan tage det roligt og sove godt
takker og god Påske til alle
mvh
Poul,.... som snart har nyt bad :-)
Seti
**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**