gulvarme termostat ell. Per Dahl 4 07-04-2020 17:57 Hej allesammen. Skal montere denne ell termostat til gulvvarme, men kan ikke finde ud af om den skal, have strømen fra 0 og fase i midten eller 0 og fase i venstre side. Håber nogen kan hjælpe. 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Søren O 7970 7000 07-04-2020 18:08 Du tilkobler strømmen på terminalerne i midten. Gulvvarmekablet tilsluttes terminalerne til venstre. Søren O
S. Fabrin 19657 4400 07-04-2020 22:37 Søren O skrev den 07-04-2020 18:08:00Du tilkobler strømmen på terminalerne i midten. Gulvvarmekablet tilsluttes terminalerne til venstre. Og føleren til varmen til de to terminaler til højre. De er mærket sensor. fase