gulvarme termostat ell.

Hej allesammen. Skal montere denne ell termostat til gulvvarme, men kan ikke finde ud af om den skal, have strømen fra 0 og fase i midten eller 0 og fase i venstre side. Håber nogen kan hjælpe. 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du tilkobler strømmen på terminalerne i midten. Gulvvarmekablet tilsluttes terminalerne til venstre. 

Søren O
Søren O skrev den 07-04-2020 18:08:00

Du tilkobler strømmen på terminalerne i midten. Gulvvarmekablet tilsluttes terminalerne til venstre. 

Og føleren til varmen til de to terminaler til højre. De er mærket sensor. 


fase
Tusind tak for svarene og hjælpen. Vh Per 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis