Fastnet - spænding i stikket

Jeg har et lille problem hos en bekendt, der har TDC fastnet, men ikke bruger det. Han vil gerne have opsat en gammel b&o telefonsvarer, men jeg kan ikke få det til at virke. Jeg har prøvet med en gammel Kirk Delta telefon - der kommer ingen klartone. Han har noget billigt "skrammel" telefon, men det virker. Jeg har målt ca. 10 V i stikket. Jeg har målt det samme i TDC's samleboks (med frakoblet installation) hvor det orange 10-12 parts kabel kommer ind.
Hjemme hos mig selv virker begge dele, og jeg kan måle ca. 48 V i stikket (ip telefoni).
Er det TDC der ikke leverer hvad de skal.

Søren O
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har han afmeldt fastnet, så er der vel ikke spænding fra centralen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Der er ikke afmeldt. TDC har lige målt kablet igennem (det kan de åbenbart gøre når man ringer ind og fejlmelder. De påstår at kablet ikke fejler noget.

Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis