Jeg er ved at skifte min vandhane udendørs. Men det nye kobberrør er tykkere en det gamle og ser ud til kun at kunne monteres med et knæk. Har jeg simpelthen købt en forkert vandhane eller er der en løsning?
Har haft den afmonteret men det passer ikke sammen.