Reparering af væg

Er lidt amatør i hele det her med at lave tingene selv, så nu håber jeg at der er nogen der har lidt mere styr på den her slags en jeg har.. Vores hund har bidt hul i vores gang (som set på billedet) er der nogen pæn måde at lave det selv eller skal man have fat i en professionel?
Mvh.
En amatør 
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Al vævet skal af og hullerne spartles og slibes. Ny væv, maling.

Uldal har ret forudsat at du er glad for looket med væv.

Personligt havde jeg nok set det som en mulighed for at lave en anden overflade. Det ligner et ret lille indhak som man hurtigt man fuldspartle til en glat overflade (kan gøres ovenpå væv). Overfladen kan du male evt i en anden farve end hvid der fremhæver tingene lidt 

Ask
Og når arealet ikke er større er det iøvrigt en oplagt første gør det selv opgave for selv hvis du laver en ommer er det begrænset hvor meget tid det tager at rette 

Ask
Mange tak for svar 😄 lige det stykke der er blevet ødelagt er mellem to dørkarme så tror desværre det vil se underligt ud hvis det var det eneste sted i gangen hvor overfladen var anderledes. Må se om jeg kan få lavet en lappe løsning med noget nyt væv
Du kan ikke lappe huller med nyt vær på en ordentlig måde. Hele stykket skal have nyt vær og det skal helst være samme struktur som det gamle. Ligger der ikke en rest vær på loft, i kælder eller skur.
Du kan eventuelt beskære ligge hvor døre slutter. Altså lime væv på lidt over det gamle væv, og så skære igennem begge lag med hobbykniv, fjerne det overskydende og lime sammen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Annonce
Vi har desværre ikke ekstra væv liggende, så må prøve mig frem.. Ellers må om om lave hele væggen
Tag et stykke med til farvehandler / byggemarked og find den der bedst passer i struktur.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Det er en god ide, Tak for hjælpen😊
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også