Rep af finer bord. Carlf 1 06-04-2020 21:32 Hej. Vi har lige købt dette bord, og er lidt i tvivl om hvordan vi skal gribe det an. Iforhold til slibning og lakering/oliering. Går ud fra vi skal være lidt varsomme iforhold til slibningvh Carl 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Rantzau 4690 2970 06-04-2020 21:45 Det ligner lakskader på finer, og de skal som du rigtigt påpeger slibes forsigtigt. Lakken er nok også sprød d.v.s. den let sprækker.Slip i hånden med mellemfint sandpapir (korn 180 - 250). Olie anbefales ikke til tidligere lakeret finer. Det bør lakeres igen.