Rep af finer bord.

Hej. Vi har lige købt dette bord, og er lidt i tvivl om hvordan vi skal gribe det an. Iforhold til slibning og lakering/oliering. Går ud fra vi skal være lidt varsomme iforhold til slibning
vh Carl
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ligner lakskader på finer, og de skal som du rigtigt påpeger slibes forsigtigt. Lakken er nok også sprød d.v.s. den let sprækker.

Slip i hånden med mellemfint sandpapir (korn 180 - 250). Olie anbefales ikke til tidligere lakeret finer. Det bør lakeres igen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis