Hej alle,
Jeg står og skal til at lave nogle fodlister til vores hjem, og kan se der er lidt at spare ved at købe ubehandlet fyr, men spørgsmålet er om det virkelig er det værd?
Jeg skal købehhv. en overliste og en bundliste, hvoraf jeg så skal have en MDF plade i midten der kan gøre fodlisten lidt højere i de gængse på markedet.
Jeg kan købe fodlisten i ubehandlet eller behandlet version - hvor meget skal der til for at behandle det?
Derudover -hvordan sikrer jeg mig at min MDF plade hæfter bedst muligt med malingen der skal på? Vil jo gerne undgå at skulle prøve evigheder af listemaling fordi MDF'en bare bliver ved med at suge til sig?