Vi skal lave loft til kip på vårt soveværelse. Og har blitt fortalt at det skal være to lag gips, eller et lag træ og et lag gips. Og i dag blev vi fortalt at det i tillæg skulle være forskalling med brædder med Ca 30cm mellomrom.
Men er det ikke noe man kan bruge i stedet, så man kun trænger et lag?
(Vi åbner op så loftet kommer til at gå helt ned til gulvet, det bliver kun en Ca 30cm "væg" nederst så støvsugeren kan komme til.)