Hej
Jeg påtænker følgende løsning i forbindelse med etablering af gulvvarme
Bjælkelag
Forskalling 28x120
Varmefordelingsplader
Gulvvarmerør
Gulvpap
Spånplade
Mit spørgsmål er hvordan spånpladen skal monteres, skrues eller lægges svømmende med lim i fer/not.
Hvis jeg skruer den, forhindrer jeg så ikke varmefordelingsplader som er hæftet i den ene side med papsøm, i at kunne give sig?
Håber der er nogle der kan hjælpe😊