Hejsa
Jeg er ved at beklæde min gavl..
Jeg beklæder den med lodret monterede plader, der måler 40x120cm (BxH).Det hvor der monteres hele plader, går det i sagens natur fint🙂 men når jeg når tættere på udhænget, synes jeg det er svært at ramme vinklen, så det passer helt..
Er der nogen der har et trick i ærmet, som jeg bare ikke har prøvet? Eller er det bare svært? 🙂
Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)