Hej
Min Metro varmtvandsbeholder 60 L er stået af. Jeg mistænker min mand for ikke at have slukket strømmen da han tømte den.Jeg har set at man kan genstarte den efter overophedning, men der er bare ikke den skrue øverst i panelet, hvori man skal stikke en nål el. lignende ind.Måske er den for gammel, der står 1999 i bunden.
Bud på hvad jeg kan gøre?