Hej
Vi har en stor stenterrasse ud til et grøn område, som vi gerne vil omskærme lidt for vinden. Da vi gerne vil beholde udsigten vil vi gerne have et glashegn. Vi vil gerne finde en billig og god løsning.
Jeg tænker at følgende metode er ret billig:
For ca 15 meter glashegn:
15* glasfag: 300 kr *15= 4500 kr.
16 stk. 75*75 mm 2,1 m imp stolper: 33 kr * 16= 528 kr
16* stolpebeton: 28*16= 448 KR
Glasbeslag (4 pr glas-45 kr pr stk.) 15*4*45=2700
Samlet pris: 4500+528+448+2700= 8176 kr.
Så støber jeg stolperne langs terrassen og monterer efterfølgende glassene.
Ser dette fornuftigt ud eller kan det gøres bedre/billigere?