Bærende væg eller ikke bærende? Adrian3550 2 05-04-2020 08:51 Hej AlleJeg har et hus fra 1966 og vil gerne tage en væg ned. Alle indervægge er lavet af gasbeton, tror jeg. Det handler om vægen mellem 2 kammerværelser.Er der mon nogle, der kan give et bud på det?På forhånd takMvh.Adrian 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19657 4400 05-04-2020 09:02 Ud fra din tegning af huset kan jeg ikke forestille mig, at væggen mellem de to værelser er bærende. I 1966 blev husene tit opført ved, at bagmuren i ydermurene bliv stillet op. Dernæst blev gitterspærene sat op. Dermed var spærene selvbærende og blev holdt op af ydermurene. fase