Bærende væg eller ikke bærende?

Hej Alle
Jeg har et hus fra 1966 og vil gerne tage en væg ned. Alle indervægge er lavet af gasbeton, tror jeg. Det handler om vægen mellem 2 kammerværelser.

Er der mon nogle, der kan give et bud på det?

På forhånd tak

Mvh.
Adrian

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ud fra din tegning af huset kan jeg ikke forestille mig, at væggen mellem de to værelser er bærende. I 1966 blev husene tit opført ved, at bagmuren i ydermurene bliv stillet op. Dernæst blev gitterspærene sat op. Dermed var spærene selvbærende og blev holdt op af ydermurene.

fase
Hej Fabrin,

Tak for hurtig svar,
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis