Indbygningscisterne og fugt

Hej lds
Jeg har lagt gulvvarme på badeværelse og laver nu indbygningscisterne til toilettet. Selve cisterne er på ingen måde tæt og nu bygger jeg en kasse omkring, som nok bliver ret tæt på nær ved skylleknappladen. Skal jeg være bekymret om skimmel/fugt på gipspladernes pap?


 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Øh hvorfor er din cisterne ikke tæt? 

Mvh. Christian M
 

Der er flamingo på siderne hvor vandet ligger så der ikke kommer kondens, så det skal du ikke være nervøs for.
Hej mbs. Det er mere afdampning end kondens som bekymrer mig :/

 

Det ville jeg ikke være bekymret for, den er jo ikke 100 procent tæt ved trykknap og skylle rør, men hvis du gerne vil have cisternen helt tæt kan du jo tætne med damspærretape og fuge ved alle hullerne inden du sætter den op, det gør vi også ved nybyg når cisternen står i hulmuren og skal være lufttæt.
Annonce
Forstår ikke helt din bekymring, nu er grove jo ikke ligefrem nogen nomname Kina model og tænker at de har solgt 40-50 millioner af de her toiletter gennem tiden uden at det har været noget problem andre steder, fordi så fald havde de mon løst dem. Så kan ikke helt se hvad der skulle være så ekseptionelt hos dig at du får problemer med kondens, når andre ikke har det, p.s. har selv Grohe rapid så og jeg har som millioner af andre heller ikke problemer, har forøvrigt aldrig hørt om at der skulle være problemer. 
Super så bekymrer jeg mig ikke..

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis