Afmeldt køretøj

Jeg står med et afmeldt køretøj, der er yngre end fem år, så det skal ikke synes. Jeg har den gamle registreringsattest. Hvordan tilmelder man det igen, så man kan få det registreret og få plader på?

Skats omregistrering du IKKE - been there, doesn't work!
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er ikke sikker men mener at det hele går igennem synshaller, også selv om der ikke skal synes. Og der er mange lokale mekanikere der har ret til at syne biler.
Jeg har nu fundet denne vejledning og jeg mener at det man kalder nummerplade operatør er synshaller.
Du kan omregistrere dit nye køretøj på tre måder:
  • I Motorregistret: 340 kr.
  • Hos en nummerpladeoperatør: 380 kr. plus gebyr
  • I en af vores motorekspeditioner: 380 kr. plus 100 kr. for personlig betjening


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Ja men mon ikke det er samme steder.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ev elmand skrev den 04-04-2020 18:52:39

Ja men mon ikke det er samme steder.
Der er nok kun at prøve ad....

 

Det er langt fra alle synshaller der også er nummerpladeoperatør, men typisk de lidt større, og nogle bilforhandlere. Prisen er væsentligt højere end ved omregistrering, du skal jo også betale for nye nummerplader.

Søren O
Annonce
Er det nu ikke 4 år der er grænsen, inden en bil skal synes?
Har den været afmeldt mere end et år, skal den også synes.


Vi prøver igen, i morgen --
Søren O skrev den 04-04-2020 20:07:33

Det er langt fra alle synshaller der også er nummerpladeoperatør, men typisk de lidt større, og nogle bilforhandlere. Prisen er væsentligt højere end ved omregistrering, du skal jo også betale for nye nummerplader.

 Den satser jeg på. Der klart nok ingen plade på den lille scooter nu, og det vil myndighederne jo nok gerne have.....

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis