Vi har en udfordring med vores laminat trægulv inde på et af børneværelserne
Efter der har ligget et tæppe på gulvet i 1-2 års tid, er gulvet under blevet mega glat
Vi har forsøgt at vaske det grundigt med alm. universalrengøring, men lige lidt hjælper det
Er der en herinde, der har oplevet noget lignende?
Og evt. vil dele ud af de gode råd?
På forhånd tak