Gulvvarme styring...

HejVi har 10 kreds gulvvarme og med trådløse modtagere i rum..,der har været problemer med manglede varme og indstillinger og flere Vvs’er har kigget på det uden tilfredsstillende resultat.Alt er forsøgt incl transmission, tryk på shunt parring osv .... særligt et rum er kold og vi lam efter flere forsøg ikke finde hvilket kreds det tilhører. Vi har forsøgt os med mange forsøg ... hvad kan man gøre ?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad har vvs'er lavet for at løse dit problem?
Er dine flowmålere indstillet korrekt i forhold til længde og antal bøjninger af kredser? der findes programmer for at udregne det.

Ellers.. jeg har indstillet mine kredser vha termokamera så retur temperatur af alle kredser er næsten sammen. Hvis en kreds har meget lav retur temperatur i forhold til de andre så den skal have mere energi igennem:-)

akr2017 skrev den 04-04-2020 00:58:15

Hvad har vvs'er lavet for at løse dit problem?
Er dine flowmålere indstillet korrekt i forhold til længde og antal bøjninger af kredser? der findes programmer for at udregne det.

Ellers.. jeg har indstillet mine kredser vha termokamera så retur temperatur af alle kredser er næsten sammen. Hvis en kreds har meget lav retur temperatur i forhold til de andre så den skal have mere energi igennem:-)
Ja alt dette er prøvet flere gange

 Ja alt dette er forsøgt flere gange af forskellige vvs’ere.... vi skal finde ud af hvilket kreds fet pågældende rum er - hvordan gør mam det? Manuel test med fuld skrue og tjek efter plus 8/9 timer en ad gangen er tjekket uden resultat 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis