Hej, vi har fået gravet krybekælderen og fået støbt flamingo og gulvvarme... men senere har der været kloakskade hvor rotter var kommet under huset og spist flamingo og kameraet fra kloakvandet viske bare pexrør;( forsikringen dækkede kloakskaden og nu føler vi at gulvet er kold nogle steder... hvad kan man gøre? Hvordan checker man det?