Alternativ til opvarmning af stuen

Min kæreste og jeg er uenige om varmen i vores 63m2 stue. Jeg forsøger så vidt muligt at ramme 21 grader ved hjælp af radiatorerne. Hun mener dog at den radiator under vindueskarmen er så varm, at den dræber hendes planter, og vi derfor skal tage brændeovnen i brug. Jeg er uenig da vi ikke har muligheden for at skaffe brænde 
til den konstante brug
har tænkt på, om en duka one varmegenvinding kunne hjælpe tilstrækkeligt så vi kan skrue lidt ned for radiatorerne på trods af, de ikke er ment til så stort et rum. Er der nogen der har erfaring med dette ?:) 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Glem duka’en. Den bruger af varmen dvs. problemet bliver værre. Tag hellere og få skiftet jeres vinduer.

Gaffatape, WD40 og en stor hammer!

Vinduerne er fra 2006 og er udformet som 
to storekarnapper af plastik vinduer. Tænker at skifte dem samt forsatsvinduer ville være synd. Specielt når det ikke gælder om mere. Jeg kan snildt holde hånd/ben på radiatorerne, så varme synes jeg slet ikke at de er. Jeg bemærker knap at de er tændt når jeg er tæt på dem
Hvis det eneste problem er blomsterne i vinduet, så prøv at skrue lidt ned for den radiator og lad de andre radiatorer om opvarmningen. Det er godt nok en lavteknologisk løsning, men kan det genskabe freden i hjemmet, er det vel ok.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis