Hej.
Jeg snart igang med at støbe fundament til mit skur.
Først skal jeg have trukket strøm så jeg kan få støbt det med ind i fundamentet.
Jeg er heldig at bo i et nyere hus hvor der i forvejen var et gennemføringsrør fra bryggerset og ud under terrassen. Her har jeg trukket en stål wire igennem
Min plan er så at trække et nyt kabel fra Relæet i huset og ud i skur.
Jeg får selvfølgelig en autoriseret til at lave en ny gruppe på relæet og tilslutte der. Og de andre nødvendige ting.
Spørgsmål 1
Ledning - Er det ok 5 leder 1,5 kvadrat? Jeg skal bl.a ha tilsluttet en skabsfryser.
Spørgsmål 2
Jeg graver et rør ned i 35 cm og fører ledningen hen til skur?
Spørgsmål 3
Indføring til skur. Jeg støber et gennemføringsrør ind i fundmentet og op igennem lecablokken så ledningen går op og igennem væggen og hen til første stikkontakt? Eller hvad gør man normalt her? Væggen er bygget i 100mm reglar.
Tak