Min Grohe betjeningsknap lækker vand. Lige under logoet, samler der sig vand og når man trykker løber det ud. Jeg har prøvet en betjeningsplade magen til - samme problem.
Hvis jeg tager pladen af og trykker på knappen kommer der vand ud af tutten hvor røret tilsluttes. Lidt på samme måde som en vandpistol.
Hvad kan jeg gøre? Det er lidt irriterende at skulle have betjeningspladen af hver dag og tømme den for vand.