Hej LDS :D
Vi har fået lagt nyt betongulv, med hurtigttørrende beton (Unicon UNI-dry), hvor vi har fået lagt gulvvarme i.
Det er et 70 kvm stort rum, så det er et stort rum uden radiatorer.
Hvornår anbefales det at vi må tænde gulvvarmen, for at kunne få noget varme på gulvet, så vi kan gøre klar til at ligge Wicanders klikgulv på også? :D
Mvh Mette