Kommentarer til projekt: Vandskuret mur

Her samles kommentarer til projektet: Vandskuret mur

Kommentarer vises både her og på projektet.

Hvor intet vover intet vinder
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad er dit spørgsmål, eller der det en gåde?   
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det er første gang jeg er herinde så kender ikke reglerne så godt endnu, ville bare vise hvilket projekt jeg skal igang med .. jeg spurgte en mure hvad det ville koste at slibe muren og vanskure på ny ...svaret 6500 var ved at falde ned af stolen..mit spøgsmål må være hvis jeg selv skal slibe muren inden vanskurringen hvilken maskine vil i så foretrække?

Hvor intet vover intet vinder
Det er ikke sikkert at muren skal slibes. Forbehandlingen vil jeg overlade til fagmanden, og så lyder kr. 6.500,- ikke afskrækkende.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Du skal nok bruge en facadesliber, men at vandskurre væggen er nok ikke tilstrækkeligt. Det ser ud til at muren bliver opfugtet. Måske fordi din murafdækning er træt af dage og revnet. Herved lader den vand passere som gør at dine fuger og sten springer når det fryser.
Invester i en ny murafdækning eksempeltvis fra Polysan. og få fikset fuger og sten. 

Det fikser jeg...
Inden du gør noget, bør du få præciseret hvad murerens tilbud indeholder og garanti for holdbarhed.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Michael har helt ret har fundet en anden mure og han siger det samme gummi fugernebi toppen er revnet så der er sivet vand ind i muren visse fuger skal renses og fuges på ny og så skal.muren slipes og et nyt lag vandskuring skal påsættes

Hvor intet vover intet vinder
Angående gummi fugerne i toppen af muren er revnet nogle steder ikke noget betydeligt men alligevel hvordan lapper jeg de enkelte revner i gummifugerne ræmkte at man bare kan lægge en ny fuge ovenpå men vil det kunne hænge fast på den den anden gummifuge?

Hvor intet vover intet vinder
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis