Albin O-21 Motor

Jeg har en Albin O-21  Motor som har  en brækket ventil . Har taget motoren op og søger nu en anden
som er i orden . God pris gives i bytte på den jeg har. ?????
Hvem har en.
MVH . Krøgh .


Krøgh
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan prøve ham her han er båd mekaniker, ved ikke om han er i drift endnu, så må han være en ældre herre.
Men han havde en del motoren og gearkasser, som han havde renoveret.
Du kan prøve at ringe måske han kan hjælpe dig, han bor i nærheden af Hobro.

Benny Christensen
20 31 45 75
98 55 51 34

Vi prøver igen, i morgen --
Tak  je_ns. Jeg har prøvet men han har ingen mere. Men har et andet fabrikat som jeg lige vil tænke lidt over.
Men tak for oplysningen. Og god weekend. MVH. Krøgh.


Krøgh
Har du undersøgt muligheden for at få et værksted til at renovere den? Har du skilt den ad? Måske er det kun den cylinder med den knækkede ventil som behøver at gøres noget ved. Hvis den ellers ikke er så slidt.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Annonce
Hej hej. Nu har jeg fået den brækkede ventil løsnet , men jeg skal også ha' ventilatorer af og volder mig lidt problemer , mon den er presset i oppe fra ventilsædet og ned ?? . Jeg har ikke forhørt mig om at få nogen til at ordne MOTOREN, ved ikke lige hvor der er nogen der gør det.  Kender du et sted så vil jeg gerne vide det. MOTOREN er ellers ok .har ikke været startet i 17 år men har været passet på. Mvh. Og tak for din besked. Håber et svar fra dig. 

Krøgh
Har du hørt Benny, som jeg gav dig kontakt oplysninger på, har har jo renoveret masser af motorer.


Vi prøver igen, i morgen --
Hej .Og god morgen. Ja jeg har haft kontakt med Benny  flere gange nu og er også blevet hjulpet. Nu har jeg problemet med ventilatorer som er tæret , det sidder så fast . Har boret det med et lidt større bor, og vil se om jeg mejslet det løs med en lille selv lavet mejsel.? Men der er jo en kræve/ sæde som jeg skal være varsom med ikke bliver ødelagt .Har du et forslag ?? til at løse det problem.??  Mvh. KRØGH. God Søndag.🙂👍

Krøgh
Osse god morgen.
jeg kender noget til motorer, men har aldrig set en albin så derfor forstår jeg ikke hvad det er som du laver. Jeg har ikke fået renoveret en motor siden jeg boede i AArhus for 30 år siden. Og dem jeg renoverede på Hydrema var med tørre cylinderbøsninger som vi selv bankede i. Jeg fik planslebet et polotopstykke ved den lokale FTZ ved ikke om de også laver cylinderservice. Men i Frederikshavn sådan en gammel fisker by må der da være et værksted som kan lave det. Jeg synes bare at 40k for en renoveret i Sverige lyder noget pebret. Kender du ikke en mekaniker som du kan spørge om hvor man får renoveret en motor. Hvis du kunne poste nogle billeder så kunne det være interessant at se hvad du laver.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Forstår ikke hvad du mener med ventilatorer, kunne du ikke sætte et billede ind ?

Vi prøver igen, i morgen --
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis