Køkkenvandhane montering

Hej
Jeg mener at have valgt den rigtige gruppe, hvis ikke, så beklager jeg.
Har skiftet køkkenbord og køkkenvask fra en vask der bare var sat ned i et firkantet hul, til en model hvor hullet til vandhanen er en del af vasken.
På billede 1 vises hvordan min vask ser ud nedefra.
Billede 2 viser min vask og vandhane.
Den gamle vandhane var ligesom spændt påfast op imod bordpladen. Den nye kan kun spændes op imod håndvasken.
Spørgsmål. Er det ikke en lidt tynd plade at spænde op imod, for tænker at det vil give sige, når der vrides på vandhane.
Kan man gøre noget for at det skal virke mindre skrøbeligt?


------------------------------
Bindestreg1
------------------------------

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er vel dumt at skære et “brædde” der kan fylde 5-7 cm til hver side af hullet og såre et hul i bræddet

------------------------------
Bindestreg1
------------------------------

Jacobn.  Åbenbart ikke. For billigt indkøb af køkkenvask hos Silvan, som så lukkede butikken få uger senere. Men kassen med vandhane var ikke åbnet. Jeg må en tur i J&F i morgen.

------------------------------
Bindestreg1
------------------------------

Du har skåret hullet til vasken for stort. Der skulle ikke have været skåret ud til den plads, hvor blandingsbatteriet er placeret. Nu er skaden sket, så skær et stykke af "spækkebrættet" og sæt det op, hvor hullet til blandingsbatteriet skal være og bor et hul, så gevindstykket kan gå igennem og spændes fast. Du kunne overveje at lime stykket fast.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis