Hej
Har nogen vægge i kælderen (mursten med puds) som jeg har spartlet med rullespartel. Herefter vil jeg så nu slibe dem, grunde dem og male med Skalcem 100.
Jeg har købt noget Silvanol pudsgrunder og har fået at vide af en maler, at dette er fint nok til at grunde med. Men at jeg ik må grunde med en rulle i kælderen men skal bruge en pensel eller halvandenstryger. Er det rigtigt og hvorfor?