Kender du denne diesel varmer?

Jeg har denne dims i min bil og der sendes massive røgskyer ud nedenunder bilen. Jeg fatter ikke helt hvordan man kontrollerer den så jeg kan få varme i min når det passer mig.  Er der nogle der kan vise mig til en manual for denne dims .... Det sidder i en Ford Connect -DIesel. 

Bornholm er et dejligt sted.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har ikke set den type enhed før. Mit bud er, at det er et originalt Ford dieselfyr.
Hvis du prøver at køre ind til en Ford forhandler, kan de sikkert være behjælpelige.

Hvis den sender store røgskyer ud under bilen, ville jeg overveje at tage den til service.
Et dieselfyr skal af og til vedligeholdes lige som en bil.
Hvis røgen er sort i det, så kan det være, den skal have et nyt gløderør. Det er mit bud.
Ellers hvis røgen er hvid, så er der nok en lækage med noget kølevæske. 
Det er en Eberspächer , et helt standard mini ur

Jacob
Det er et "miniur" til en fabriks monteret Eberspächer Tilskuds/kabinevarmer
Hvis den ryger så meget som du beskriver er der fejl på fyret og det skal afmonteres og repareres på et værksted som udfører service på Eberspächer bilvarmere 

"AUTOELEKTRIKEREN"
@ AndBB
Hvis et dieselfyr udsender sort røg er dieselolien antænd da røgen jo ellers ville være hvid ! og deraf kan man jo konstatere at glødrøret virker (sort røg) som ellers kun vil komme ved mangel på forbrændingsluft !

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej Finn
Har sendt dig en P:B:
hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis