Hejsa :) vi skal til at etablere noget gulvvarme i vores Annex , er lidt i tvivl om hvad jeg skal købe til det , vi har 9 cm op til dørtrin , så tænker flamingo med varmeplader og laminat gulv til slut ?
Rørene der kommer fra vores anlæg inde i hovedhuset hvordan kobler jeg dem til selve gulvvarme rørene ? Skal det være nogen specielle bøsninger? Eller skal de have deres egen shunt osv ude i vores Annex , eller er det fint det er koblet på inde i vores hovedhus som de er pt ?:) Håber i gider hjælpe :)