Hej folkens.
Roder med om jeg skal have kanalventilator eller vægventilator til min emhætte. Så vidt jeg kan se får jeg større kapacitet med vægventilator, men den er lidt svær at få plads til på min væg (se billede, hvor eksisterende udsug også fremgår, samt nedløbsrør). Forventer at udsuget skal sidde lige under overboens altan.
Nogen der har indskud for/imod de to ventilatortyper?