Roth gulvvarme styring 1 kreds Rustkongen 573 9210 28-03-2020 19:41 HejEr der nogle som ved om denne: https://www.lavprisvvs.dk/roth-regulering-traadloes-til-1-kreds-velegnet-til-renovering-1000001325?gclid=Cj0KCQjw6_vzBRCIARIsAOs54z5nNXf9xdNnl0LzFETRZdGQsBpvVgcPZ7tu_qfwxjMShocLWhE97OkaAiG6EALw_wcBEr termostat eller manuelt reguleret?Jeg ønsker en løsning som kan erstatte min alm gammeldags returventil, men stadig uden termostat. (Jeg har også radiator i de to rum hvor jeg ønsker denne løsning) 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Epoxymanden 731 4300 28-03-2020 21:08 Det bliver styret via rumføler som åbner og lukker for telestat. Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.
Rustkongen Trådstarter 573 9210 28-03-2020 21:12 Epoxymanden skrev den 28-03-2020 21:08:03Det bliver styret via rumføler som åbner og lukker for telestat. Så langt er jeg med... Men er den termostatstyret eller er det en fjernbetjening? Jeg ønsker ikke automatisk regulering...
Epoxymanden 731 4300 28-03-2020 21:24 Den er termostatstyret. Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.
Rustkongen Trådstarter 573 9210 28-03-2020 21:26 Epoxymanden skrev den 28-03-2020 21:24:47Den er termostatstyret. Øv... Så sætter jeg sgu en helt alm ventil på uden regulering 👍
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her