Hej LDS.
Som jeg tidligere har spurgt ind til herinde har jeg længe gået og luret på at købe et hus. Nu er der kommet et i udbud som sælges af kommunen, som jeg kraftig overvejer at spørge banken om lån til. Jeg vil gerne vide hvad erfaringerne er med at forhandle pris med kommunen på fast ejendom. Kvadratmeterprisen i området er knap 17.000 og dette er til knap 10.800 men det er så også i væsentlig ringere stand end dets naboer. Umiddelbart tænker jeg ikke der er det store at hente, men nu er jeg jo vestjyde så der må i det mindste forsøget. Er der nogen herinde der har købt fast ejendom af en kommune tidligere, helst endda Esbjerg kommune der kan dele deres erfaring?
På forhånd tak.