Jeg har sat vådrums gipsplader i loftet i badeværelset. Efter opsætning af gipstape ved brug af spartel, er den begyndt at ‘slippe’ forskellige steder i den ene side. Typisk 10-15 cm. Hvorfor gør den det og hvad kan jeg gøre for at afhjælpe det? Kan jeg evt bruge vævling til at sætte det fast og derefter spartle over igen? Eller er det forfra og i givet fald hvordan får jeg tørret spartel væk fra spartel sænkningen? Mange tak for svar. Mit projekt er gået helt i stå...