Mangler 3 m2 af udgået klinke...🤦‍♂️

Hej med jer,Jeg mangler 3-4 m2 af denne flise på billedet.
Den hedder F. Grigio og er fra producenten Atlas Concorde, den udgik for nogle få år siden.

Hvis ikke jeg kan finde den et sted er alternativet at lægge nye klinker på 25 m2 gulv i br.🤦‍♂️

Har i et forslag til hvor jeg kan lede eller hvem jeg skal spørge? Eller hvad man

Der er store præmier på højkant 😁

På forhånd tak.

Mvh Asger

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den er 45x45 cm. Måske nogen kender nogen i branchen man kan spørge...?

Du kan prøve hos Vivild fliser Link

De har masser af udgåede partier i fliser, og de er billige, men du skal nok ikke regne med den helt store service, mener de tager et lille gebyr for at kikke om de har flisen på lager.

Det er mange år siden jeg har handlet der, da modtog de kun kontanter.

Vi prøver igen, i morgen --
Tak Jens, har lige ringet til ham. Han havde den ikke, men tak for inputtet! 👍
Hej Asger - han har fået gode anbefalinger fra et par stykker her i Østjylland.. så man kan håbe.
Ellers ville jeg ringe til Sten(fluesmækker) ved Skave nedbrydning - han ved alt.. ( det er ikke lige nye fliser han begiver sig af med.. men kommer man rigtigt ind på ham, så ved han ufatteligt meget..) 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Du kunne oprette en annonce under "købes" på Den Blå Avis, GulOgGratis, med det billed og beskrivelse som ovenfor.
Måske har en eller anden en lille stak liggende.
Jeg har selv haft rester liggende, som jeg gerne ville give væk, hvis nogen stod og manglede dem. Endte med at smide dem ud.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Hej Natur, har snakket med Lars fra brugtetagsten.dk, flink fyr men han mente ikke han kunne skaffe dem.

Bobenontot
God ide med annoncer på dba og de gule.
Tak for jeres input, lad endelig høre hvis Nogen har andre forslag 😊

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis