Hvordan sikrer jeg en jævn yderside ved understøbning af fundament med beton?
Når soklen er understøbt skal der drænes og monteres Pordrän - pladerne kræver en flade der er ret +/-2 cm., så hvad er bedste metode til at sikre dette?
Skal jeg blot grave ud med en så ret flade som muligt og når der skal lægges dræn få "afrettet" ujævnhederne i betonen med en betonsliber, eller???