Camo/essve montering af terrasseskruer

Hej i det dejlige vejr og for nogle karantæne i haven!
Er ved at bygge terrasse og overvejer at bruge et af systemerne Camo eller tilsvarende fra Essve. Er der nogen der har dårlige erfaringer med dette? Eller fungerer det? Undrer mig over at det ikke er mere populært 😬
Løse rygter tages også med i overvejelserne. Tænker selv træet vil flække?!?

vh Per

Let's make better mistakes tomorrow!!

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvordan vil du skifte et brædt ved uheld eller alderdom, hvis du studsskruer?

 

Med er nyt? Jeg kan ikke lige se at det skulle være et problem at tage skruerne ud igen. Har talt med en tømrer, der aldrig havde hørt om det, men var betænksom da han mente at skruerne ikke ville fungere ved efterspænding. De ville skulle tages helt op og placeres på ny...

Let's make better mistakes tomorrow!!

Måtte lige ind og se på hjemme siden og selvfølgelig ser det smart ud. Men jeg tænker så også, at dit træ ikke må være for tørt når du skruer da du rammer ind halvvejs og skrue hovedet så vil presse træet lidt. Tænker i hvert fald at det vil flække og så skal du i gang med at bore for inden du skruer.  
Tjae. Hvis du ellers kan komme til for neden, så kunne du også skrue fra bunden og op, men det kræver så et par tykkere bræder.

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Det må jo være nogle specielle skruer, for normalt ville man bore for, hvis man sætter en skrue så tæt på kanten.


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis