Jeg er ved at totalrenovere vores kommende hus og vi skal have lagt gulvvarme i hele huset.
Vi har brudt gulvet op og jeg har erfaret at der 2 lag beton i gulvet. Er der nogen der har en idé om hvorfor?
Gulvet har 5cm beton så 10cm leca kugler og så et ydeligere lag 5 cm beton på sand. Gjorde man det førhen? Huset er fra 1972.