Rens af flisebelagt terrasse

Hej LDS,

Jeg står og skal have ordnet mine fliser dette forår, det drejer sig om ca. 250 m2 herregårdsfliser. Det er en god blanding af belægning på fliserne, så jeg overvejer og leje denne maskine for en weekend, da jeg ikke har nogen højtryksrenser selv:
http://delpin.dk/udlejningskatalog/terrassevasker.113580/mosmatic-surface-cleaner.113581

Men jeg har dog overvejet, om jeg kan komme det til livs ved at gøre det med en Nilfisk 145.4 9 PAD X-TRA, da denne pt. er på tilbud og jeg derved vil kunne "nøjes" med en ekstra udgift på en plovmand. 

https://www.davidsenshop.dk/pi/Nilfisk-højtryksrenser-E-145-4-9-PAD-X-TRA_4436182_74431.aspx?gclid=Cj0KCQjwpfHzBRCiARIsAHHzyZp8neGJ7ZJ1Cj5Sb5bX5AvEOu0doz9GrD2J3DB9HwwEtx-iIc_d5ZEaAiHoEALw_wcB

Jeg har vedhæftet et billede af vores fliser, hvor de er værst. Tror I at en Nilfisk er tilstrækkelig, eller skal jeg op i den store model med benzin dreven motor?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville leje den professionelle og komme i bund med det, måske efterfulgt af en imprægnering.
Derefter købe Nilfisken og giv terrassen en tur hvert el. hvert andet år.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Jens J. skrev den 26-03-2020 09:16:13

Jeg ville leje den professionelle og komme i bund med det, måske efterfulgt af en imprægnering.
Derefter købe Nilfisken og giv terrassen en tur hvert el. hvert andet år.

 Hej Jens,

Tak for dit input. Det er nok bedst med den professionelle model, da mine fliser har set bedre dage. Imprægneringen ville jeg nuppe lige meget hvad, men måske det giver god mening og købe Nilfisken til løbende vedligehold. Og så er der jo også til bilvasken :)

God dag.
Tak og i lige måde   

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Hvor mange bar har man brug for når man skal vælge en højtryksrenser der skal bruges til at rense terrassen? Er 125 bar ok?
Hvor mange bar har man brug for når man skal vælge en højtryksrenser der skal bruges til at rense terrassen? Er 125 bar ok?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis