Deaktivering af sædekontakt på Jonsered Havetraktor

Goddag allesammen, jeg vil gerne vide hvordan man deaktiverer sædekontakt på en Jonsered LT2313 Havetraktor? På forhånd tak for eventuelle svar, Gerdahelmer  
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
For det første så er kontakten jo en sikkerhedsforanstaltning...
Kender ikke din traktor...
Mener det er en sluttekontakt, så sæt en lus over, på de to ledninger, på kontakten.


Vi prøver igen, i morgen --
Blot en kommentar herfra.. lad være!!
- den dag du har klippet en tå af, eller noget værre.. vil du hade dig selv endnu mere!
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hvis du deaktivere sådan en større sikkerheds anordning så kan der ved ulykke måske opstå tvist med forsikringen..
Bare en tanke.. 

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Annonce
Nogle maskiner stopper sædekontakten kun motoren, hvis klipperen er aktiveret, så er der da lidt mere sikkerhed.
Andre er lavet så er klipperen slået fra, og håndbremsen er aktiveret stopper motoren ikke.
Men nu skal jeg ikke spille hellig, min Zeroturn er sædekontakten ikke tilsluttet, sådan var den da jeg købte den brugt, og har aldrig taget mig sammen til at få det fikset. (kontakten fejler intet)
Eneste lyspunkt er den kan kun starte, når styrehåndtagene er ude i "håndbremse tilstand"

Vi prøver igen, i morgen --
Tak, også for det svar, nu har jeg noget at gå videre med 😀
je_ns skrev den 25-03-2020 20:38:52

Nogle maskiner stopper sædekontakten kun motoren, hvis klipperen er aktiveret, så er der da lidt mere sikkerhed.
Andre er lavet så er klipperen slået fra, og håndbremsen er aktiveret stopper motoren ikke.

 sådan er vores Husquarna.. så man ikke kommer galt af sted

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis