Hejsa,
Jeg skal lave nye inddækninger og vindskeder på mit hus i påsken. I den forbindelse vil jeg gerne inddække min overlægger så det bliver pænt imod de nye vinduer.
Men der er 2 overlæggere som møder hinanden med et overlæg, det overlæg forhinder mig i at lave inddækningen pænt rundt om hjørnet.
Mit spørgsmål er - må man/kan man trimme overliggerne så der er plan 90 grader skæret ind til hinanden? Eventuelt noget en fagmand kan gøre?