Lovpligtig eftersyn af tekniske hjælpemidler - Markering

Hej
Når vi vender tilbage til en form for almindelig hverdag efter det her stormvejr, skal jeg til og lave lovpligtig service/tjek af el-værktøj, stiger, borde, trækspil, osv.

Jeg har jo skemaer jeg skal udfylde med tjek punkter, men hvordan markere man smartest med nummer og og de andre ting der skal fremgå.

Almindelig Dymo strippe bliver jo bare nulleret af under brug, og når det kommer i kontakt med med fedt eller andet kemi, og temperatur svingninger, og der er mange martrialler de ikke vil side på, hvis det f.eks. er lidt nuppet.

Så hvordan plejer i markere, jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget konkret på nettet, på trisser taljer og løftestropper bruger man tit farve men det fungere jo ikke til de her punkter, nogle bruger nøgleringe men jeg synes de brækker af under brug, jeg ved ikke om de label der er lavet til håndværker kan bruges eks. Brother PT-E550WSP - Dymo xtl 500 kan holde er der nogle der har erfaring med det. Jeg synes det mærkelig der ikke findes direkte udstyr til det her når man tænker på alt skal tjekkes og næsten alle steder.


J.A.
Det løser vi....
Hej Når vi vender tilbage til en form for... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
J.A.F. skrev den 25-03-2020 17:26:57

PinkHenrik smart og set før men hvor får man dem henne

 Enhver el grossist har dem på hylden.
Hvis du søger på "kabelmærker" får du flere udgaver at vælge i mellem.


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Vi har dem på arbejde, men det kræver en speciel printer..
Der findes et lignende "gammeldags system" hvor man selv sætter læse tal & bogstaver ind, og den sættes også fast med 2 strips.
De bruges til at opmærke elkabler med (den lange "snøvs kan klippes af)

Vi skulle bruge nogle små skilte,(ca 300 stk) med fortløbende Tagnumre, vi fik den lokale maskinfabrik til at laserskære dem ud i rustfri plade, og de lasergraverede de fortløbende numre.
Et lille aflangt skilt, med et hul.
Vi satte den fast med en lille rustfri sjækkel.


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis