Malesprøjte alm eller HEA?

Hej
Jeg har en airless malesprøjte, men synes tit den kører på max tryk for at det bliver godt. Er der mon nogen som har erfaring med at skifte til de nyere lavtryksmodeller, fx Wagner HEA type?

og bliver resultatet pænere? Eller sviner det mindre? Andet? Al erfaring værdsættes.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har kun prøvet HEA en gang - men jeg oplevede at den var let at bruge og sviner noget mindre end alm. airless. Men først og fremmest så larmer det betydeligt mindre end Airless.

Pro'en sagde så også, at de er mere behagelige at gå med hele dagen og styre pga den lavere trykmodstand i hånden. Men det var så i begge tilfælde også de dyre gulvmodeller uden turbine/batteri i håndtaget.

Mvh Troels
Jeg har lige malet alle vægge og lofter i hele huset med en wagner control pro 250m. Det kan kun anbefales! Næsten ingen blow-back af maling og virkelig nem at styre. 

Hvad laver GDS'eren når han har fri? Lige vater'passer ham. ba dum tsss.
Hej igen, hermed en tilbagemelding. Købte en Wagner 350r MEGET bedre en den DVA airless jeg havde i forvejen, pænere resultat. Og meget mindre svineri. Det det kan jeg kun anbefale.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også