Montering af varmefordelingsplader

Hejsa LDS folk,

Jeg skal til at montere varmefordlingspladr til gulvvarme ovenpå forskalling. Men er kommet i tvivl om hvilke søm man kan bruge.

Skal det være varmforzinkede papsøm slået i med hammer eller findes der nogen søm man kan sætte i trykluftssømpistolen?

Håber nogen har erfaring med dette som vil dele 😎
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi hæftede vores i den ene side med en hæftehammer. Utrolig nemt og hurtigt at arbejde med.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis