Hejsa LDS folk,
Jeg skal til at montere varmefordlingspladr til gulvvarme ovenpå forskalling. Men er kommet i tvivl om hvilke søm man kan bruge.
Skal det være varmforzinkede papsøm slået i med hammer eller findes der nogen søm man kan sætte i trykluftssømpistolen?
Håber nogen har erfaring med dette som vil dele 😎