Toilet - mangler jeg noget?

Mit toilet blev ved med at løbe, så jeg måtte tage den fra hinanden. Jeg troede først at det skyldes pga kalk, så jeg fik renset det hele igennem. Det visede sig, at problemet var en lille plastik skrue, som bestemmer hvorvidt vandet skal blive ved med at løbe eller stoppe. Da jeg monteret alt tilbage, fandt jeg ud af, at den ene trykknap ikke vil trække sig op igen - så måtte jeg igen tage den fra hinanden, hvor det gik op for mig at jeg nok har mistet noget. På billedet står jeg med en lille plastik skrue, som skal sidde ned i den lille hul. Dog går den helt ned i bunden - det tror jeg ikke på er mening. Jeg prøvede at søgt på nettet, men kunne ikke noget info om hvilken del jeg mangler. Jeg fandt dog en youtube video fra Laufen, som viser samme model, hvor den lille plastik dims sidder meget højere oppe (som også giver mening, da den skal komme i kontakt med trykknappen) - er der nogen der ved om det en fjeder, eller noget andet der sat ned i hullet før den lille plastik skrue komme på? 
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis