Ågerpriser på afrbyderskruer?

Er det bare mig eller? Ville gerne købet et sortiment med lidt forskellige længder, men mit regnestykke ender på 25-50.- per stikkontakt til skruerne alene.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det har nok noget med efterspørgselen at gøre. Det er ikke noget der flyver over disken.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
je_ns skrev den 23-03-2020 12:08:08

Harald Nyborg har 100 stk for knap 70 kr, men skal du bruge flere forskellige længder er det jo noget dyrere.

Her jan du købe dem styk vis Link

 


De havde faktisk en sortimentsæske på tilbud der. 25mm skruerne der normalt er dyrest de steder jeg har kigget ligger i 1.- stykket så tog lige en håndfuld af dem også da de ikke var en del af sortimentsæsken.
Puggie: Hvor har du set dem til de priser du starter tråden med ?

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Fx. i Jemogfix.en tipak til 50.- fx. Det bliver så ca. 25.- for en kontakt. Ledte også efter de kortere udgaver 20-25 mm og de var endnu dyrere medmindre man køber 100 stks.
Annonce
Ok jeg som gik og troede at jem og fusk var billige  

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
puggie skrev den 26-03-2020 14:27:12

Fx. i Jemogfix.en tipak til 50.- fx. Det bliver så ca. 25.- for en kontakt. Ledte også efter de kortere udgaver 20-25 mm og de var endnu dyrere medmindre man køber 100 stks.

 10 stk. til 50 kr. giver efter Chr. Hansens regnebog 5 kr./stk. Vil det sige, at du bruger 5 skruer pr afbryder. Jeg har aldrig kunnet få plads til mere end 3 pr. afbryder.   


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis