Plastafstandsstykker

Hejsa, i forbindelse med opsætning af et husnummer på klinkbeklædning skal jeg bruge nogle afstandsstykker. Jeg havde overvejet at bruge Ø20 POM, men jeg kan læse mig til at det ikke er UV-bestandigt. Har i nogle gode forslag til alternativer, og eventuelt også hvor det kan købes. Jeg skal bruge et stykke på omkring 300 mm. 

Med venlig hilsen

Anders

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan sagtens bruge POM, det kommer jo til at sidde bag skiltet, så det får ikke direkte sollys, desuden skal de jo ikke som sådan holde til noget.

Du kan jo også vælge at save nogle skiver ud af træ, med en hulsav.

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg brugte stumper af kobberrør da jeg hængte vores postkasse op på klinkbeklædning.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Tak for de gode svar, jeg må lede i brokkassen, ellers må jeg finde et sted hvor jeg kan købe en stump POM

Med venlig hilsen

Anders

Du kan bruge Pom/pehd/pvc eller hvad du nu har.. ellers smid en pb med ønskede mål - og farve /hvid/sort) så finder jeg nok noget i en kasse jeg kan sende til dig..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Natur skrev den 22-03-2020 14:47:11

Du kan bruge Pom/pehd/pvc eller hvad du nu har.. ellers smid en pb med ønskede mål - og farve /hvid/sort) så finder jeg nok noget i en kasse jeg kan sende til dig..

 Tak for tilbuddet, har sendt dig en pm. 


Med venlig hilsen

Anders

Som en lille opfølgning lykkedes det i dag at få monteret husnummeret

Det var en smule besværligt, idet det som nævnt skulle monteres på klinkbeklædning, så der skulle anvendes afstandsstykker ar varierender længder. Jeg tildannede en lille jig til min båndsav, hvor jeg med en justerskrue kunne tilpasse længderne.

En stor skal lyde til “Natur” der var så flink at sende mig nogle fine POM stumper.

Med venlig hilsen

Anders

Fedt at det er blevet så FLOT 
og dejligt at kunne hjælpe.(og at mine råd til efterbearbejdning er taget så seriøst.). 
jeg tror faktisk at du ville have haft styr på det - uden mine råd - med det billede du viser 

jeg er spændt på hvilke projekter du får "rodet dig ud i" - du virker kreativ - med en båndsav i garagen  
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis