Den har jeg nu. Og jeg skal udskifte den.
Vil meget gerne beholde denne løsning - UDEN vvb.
Jeg har også hørt om mange problemer med vvb pga kalk, som jeg har rigelig af.
Og store omkostninger i service.
Min VVSer ville foretrække med beholder, hvem ved hvorfor.
Kan nogen her hjælpe mig?