Hjælpe til at få kalk ud af vand !

Hej folk jeg har start et lille frima Som Vinduespudser Jeg har nu noget 52 fast kunder men jeg er løbe en i en udfordring med klak hvordan for i kalk ud af vanden ?
jeg et maget lille frima og har ikke lide 10000kr til en randes anlæg hvad har i af råd ?
mvh Søren
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man kan ikke trylle kalk ud af vandet, så hvis du vil noget seriøst med dit firma er du nødt til at investere det, det koster for et afkalkninganlæg, ellers ringer kunderne ikke igen og du er lukket ned om kort tid.
Gad nok vide, hvor mange der pudser vinduer med kalkfrit vand. Jeg tror nok, at så godt som alle anvender almindeligt drikkevand fra hanen.
Går ud fra, at Amonte er en, der sidder og keder sig lidt i denne specielle tid og så blot vil grine lidt af vores 'svar'.
Nej jeg tænker at han har startet et vinduespudser firma, og i dag bruger 99,99.  % af alle vindues pudsede kalkfrit vand det gør at de ikke skal bruge tid på at tørre efter desuden efterlader kalkfrit vand ingen striber. Så nej jeg tro ikke at han griner af vores svar han græder nok nærmere da han ikke vil ofre de penge der skal til for at drive en vinduespudser virksomhed i dag. 
Jeg er som sagt et lille frima der kun har vært snart i 2 måneden nu og jeg prøve at gå det Ester

men leder efter muligheder hvordan jeg kan fjene kalken fra mit vand så det efter lader kalk på vinduerne måske nogen kender til en siden hvor man kan finde afkalkninganlæg ? Jeg cykler rund på en Christiania cykel end til der er pengene til billen og jo jeg vil gangen bruge pengene på mit frima 😊 bruger alt der kommer ind..
Annonce
Skulderklap til dig, Amonte! Det er sejt at starte op fra bunden, som du gør, selvom man kun har en cykel og en spand. Og så langsomt tjene ind til bedre og bedre værktøj. Det er iværksætteri, når det er bedst.

Jeg har ikke svaret på spørgsmålet, men er det ikke netop pga. kalken, at man bruger eddike i vandet? Det gør vi herhjemme, når der skal pudses vinduer. Jeg vidste faktisk ikke, at vinduespudsere bruger afkalkningsanlæg, men det giver mening!

Mvh. AllanE
Ja hatten af for dem der tager springet.. jeg er nu rimelig sikker på, at vores lokale "pudser" ikke bruger kalkfrit - det kan sagtens være eddike.. men han er meget påpasselig med altid at have frisk gummi på svaberen og tørre af hele tiden, så dråber ikke løber..  jeg kan godt blive lidt imponeret over håndelaget.. og til prisen han tager, der gider jeg ikke selv rende rundt og ærgre mig over striber.. 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Du kan også bruge en minus kalk  tabs som man bruger til at blødgøre vandet i en vaskemaskine , 1 tabs til 10 liter vand

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis