Problemer med at samle brusepumpe igen

Hej LDS,
Forleden blev min afløbspumpe under min brusekabine tilstoppet af hår. Min kæreste og jeg går i gang med at skille pumpen ad for at få håret ud, som al sammen sidder viklet ind under propellen. For at få så meget som muligt hår væk, ender min kæreste (med nogen besvær) med at få hevet propellen af dét roterende stykke, den sad på. Vi fik fjernet en masse hår der sad derunder, men nu er problemet så, at vi ikke kan få propellen til at sidde fast igen, og vi kan ikke engang finde ud af, hvordan den har siddet fast. Det ligner ikke der er ødelagt noget der kunne holde propellen fast. Nu ved vi så ikke helt hvad vi skal gøre - vi er fristede til at lime den på, men så kan vi ikke få den af for at få fjernet hår derfra i fremtiden, og det virker samtidigt lidt som en forkert løsning :/

Nogle erfaringer/bud? Jeg har vedhæftet et billede for kontekst :)
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis propellen passer nogenlunde, men blot er lidt løs, kunne et stykke staniol viklet 1 eller 2 omgange omkring "akslen" sikkert gøre det. Jeg vil tro at den lille tap inde i akselhullet er en "medbringer" der skal sørge for at propellen følger med rundt når pumpen kører.

Søren O
Tak for idéen Søren! Det ser ud til at virke nogenlunde indtil videre, så nu holder vi bare øje og krydser fingre...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis