Hej LDS'er,
Jeg har været igang med at murer et nyt stykke op. Der er desværre kommet nogle hvide områder. Jeg har brugt saltsyre opløsning 1:20. Det er ca 3 måneder siden jeg lavede saltsyre behandling på murværket. Hvad er der sket og er det noget der kan rettes op på?